Al 8 jaar bij de snelst groeiende bedrijven 🦌

Eerst het denkwerk, dan pas ontwerp

In de design fase worden veel zaken beïnvloed door gevoel. Sommigen vinden iets mooi, anderen niet, en andersom. Iedereen is in dat opzicht een designer, want iedereen vindt er iets van. Dit gaat vaak ten koste van de focus op logica, zaken als de structuur en lay-out van de website. Daarom trekken wij de logica los van het uiterlijk en verdelen we dit in een denk-fase en doen-fase.

Door eerst te focussen op ‘het denkwerk’ van de site, zijn we gericht bezig met de blauwdruk van de website, zonder dat onze smaak of die van de klant hier invloed op heeft. Daarom hebben we voor Happje eerst nagedacht over de structuur en layout van de website.

De website van Happje door drie digitaal in mockups

Mobile first

Iedere website maak je met een bepaald doel. Het is dan ook belangrijk dat je dit in je achterhoofd houdt, want scoren is leuk, maar het liefst wel in het juiste doel… De site van Happje heeft als doel om zo informatie te geven over de app, maar vooral om mensen de app te laten downloaden. Daarom is de belangrijkste actie op de site de verwijzing naar de app store.

Normaal gesproken beginnen we met het ontwerp van een website op desktop, maar voor Happje was dit minder relevant. Je download namelijk niet snel een app via je computer, maar altijd via je telefoon. Daarom is het ontwerp van de site gefocust op hoe het er op mobiel uitziet.

De website van Happje in iPhone mockups gemaakt door drie digitaal

Een ontwerp dat perfect past

De ontwerpfase van een site is een goed moment om de potentie van de merkpostionering verder tot uiting te laten komen. De duidelijke merkpositionering zorgt voor een leidraad, waardoor we snel stappen kunnen maken. Alles valt in zo’n ontwerp op zijn plek dankzij onze getalenteerde ontwerpers. Aan de ene kant wil Happje een vriendelijke en vrolijke uitstraling hebben. Aan de andere kant willen ze vooral laten zien dat ze verstand hebben van zaken en dat ze écht de veiligste en gezondste recepten hebben voor jouw kleintje. Dit hebben we vertaald naar een vrolijke en toegankelijke site, maar dan met een serieuze toon. Oordeel zelf!

Onderdeel van een groter geheel

Hoe wij Happje verder helpen:

Bijna 600% groei in organische bezoekers in 3 maanden

📈

Meer dan 15.000 ouders blij gemaakt

👩‍👧

10x zoveel zoekwoorden in de top 10 positie in Google in 3 maanden

🚀
Peter-profielfoto

Samenwerken begint met menselijk contact

Sparren over hoe we jouw organisatie elke keer verder kunnen helpen?

Buro 3 is nu drie ⴾ digitaal

Lees hier alles over onze nieuwe merkpositionering en evolutie!