Al 8 jaar bij de snelst groeiende bedrijven 🦌

Evolutie Revolutie Start-up
Hoi! Swipe verder

Goede website, maar nog (te) weinig bezoekers?

Je website is een niet te onderschatten touchpoint in de reis die jouw klanten afleggen en een fundering die solide moet zijn. Zonde als dat zo is maar klanten jou niet tegenkomen in de reis die ze afleggen. Start met het versterken van je vindbaarheid en vergroten van je zichtbaarheid met de inzet van slimme digitale marketing.

Veel vacatures, maar weinig sollicitanten?

Heb je al eens kritisch gekeken naar de indruk die je achterlaat als werkgever? En de indruk die je concurrenten achterlaten? Ja, sollicitanten zijn op zoek naar objectieve informatie zoals salaris en arbeidsvoorwaarden, maar de keuze om ergens te solliciteren wordt voornamelijk beïnvloed door het gevoel wat iemand bij je krijgt. Wordt aantrekkelijker als werkgever met werkgeverspositionering (employer value proposition).

Beter vindbaar, maar nog geen hogere conversie?

Ben je goed vindbaar, heb je veel bezoekers op je website, maar voeren zij niet de gewenste actie uit? Dan is het hoog tijd om de data in te duiken om te onderzoeken waar drempels liggen. Dit noemen we conversie optimalisatie (ofwel CRO), wat staat voor het datagedreven optimaliseren van je website met het doel om meer conversies te behalen. In gewone mensentaal wil dit zeggen: goed luisteren naar je klant en hierop inspelen zodat ze meer en vaker een doel voltooien.

Doelgroep bekend, maar nog niet bereikt?

Weet je wie je wil bereiken, maar weet je niet hoe? Dat begrijpen we, de wereld van digitale marketing kan soms overweldigend zijn. Moet ik gaan TikTokken? Meer posten op LinkedIn, een display campagne opzetten of video’s promoten op YouTube? Bekijk waar we jou op gebied van digitale marketing mee kunnen helpen, maar nog beter, neem contact met ons op en dan helpen we je graag vooruit.

Marketingbudget beter in balans met de omzet?

Heb je het gevoel dat er te veel marketingbudget verloren gaat, of heb je geen inzicht in waar je budget naar toe gaat? Door het instellen van de juiste metingen (zoals enhanced conversions) verzamel je meer en de juiste data. Wij bundelen jouw data in krachtige visuele dashboards, brengen deze data samen en maken het (realtime) inzichtelijk. Zo zie je in één oogopslag hoe het gaat met de resultaten van je website en campagnes. Neem contact met ons op voor een demo of meer te weten te komen over de mogelijkheden.

Evolutie 🌿

Uniek verhaal, maar nog niet de juiste woorden?

We merken dat veel organisaties ergens heel goed in zijn, maar moeite hebben om dit goed uit te dragen. Wij kunnen je helpen om deze potentie zichtbaar te maken en te benutten. Dit doen we met trefzekere communicatie met een aanpak die elke keer werkt. Lees meer over onze merkpositionering aanpak en bekijk hoe we dit voor anderen en onszelf hebben aangepakt.

Huidige bedrijfsidentiteit ontgroeid?

We kunnen elkaar de hand schudden, we stonden voor dezelfde uitdaging aan het einde van 2023. Bekijk hoe we dit hebben aangepakt en een transformatie hebben doorgemaakt van Buro 3 naar drie ⴾ digitaal.

Goede werkgever, maar geen sollicitanten?

Heb je al eens kritisch gekeken naar de indruk die je achterlaat als werkgever? En de indruk die je concurrenten achterlaten? Ja, sollicitanten zijn op zoek naar objectieve informatie zoals salaris en arbeidsvoorwaarden, maar de keuze om ergens te solliciteren wordt voornamelijk beïnvloed door het gevoel wat iemand bij je krijgt. Wordt aantrekkelijker als werkgever met werkgeverspositionering (employer value proposition).

Revolutie ☄️

Top idee, maar nog geen merk?

Heb je een goed idee en wil je direct starten met de juiste uitstraling en communicatie? Waar wil je met je merk op focussen, wat voor gevoel wil je uitstralen en hoe moet je dit in de praktijk brengen. Dat lijkt ingewikkeld, maar het hoeft geen ellenlang proces te zijn. Eigenlijk is een merkpositioneringstraject in de basis heel eenvoudig, namelijk eerst data, dan denken, dan doen. Bekijk hoe we te werk gaan bij merkpositionering of zie hoe we dit voor anderen en onszelf hebben aangepakt.

Welke unieke positie claim je in de markt?

Om antwoord te geven op deze vraag is het heel logisch om te kijken wat er al is in de markt. Dus concurrentie onderzoek. Het is heel logisch dat je de concurrentie onderzoekt tijdens de positionering van een (nieuw) merk. Het zou namelijk niet handig zijn om in hetzelfde vaarwater te gaan zitten als je grootste concurrenten. Daarom is het slim om te bekijken waar jouw concurrentie zich op focust, waar zij goed in zijn en hoe zij dit communiceren. Concurrentie onderzoek is een onderdeel van onze merkpositioneringsaanpak.

Concurrerend idee, maar nog geen concurrerend verhaal?

We merken dat er veel (bedrijfs)ideeën zijn, die heel goed zijn, maar dat de mensen of bedrijven erachter moeite hebben om dit goed te vertellen. Wij kunnen helpen om deze potentie zichtbaar te maken en te benutten. Dit doen we met trefzekere communicatie met een aanpak die elke keer werkt. Lees meer over onze merkpositionering aanpak en bekijk hoe we dit voor anderen en onszelf hebben aangepakt.

Start-up 🚀

Organisaties met ambitie die wij geholpen hebben.

Bewezen resultaat met professionele tools en partners

Wij zetten diverse tools in voor onze klanten, onderstreept met de juiste certificeringen voor bewezen resultaat.

Peter-profielfoto

Goede samenwerkingen beginnen met koffie

Sparren over hoe we jouw organisatie elke keer verder kunnen helpen?

Buro 3 is nu drie ⴾ digitaal

Lees hier alles over onze nieuwe merkpositionering en evolutie!