Al 10 jaar bij de snelst groeiende bedrijven 🦌

Eerst het denkwerk, dan pas ontwerp

In de design fase worden veel zaken beïnvloed door gevoel. Sommigen vinden iets mooi, anderen niet, en andersom. Iedereen is in dat opzicht een designer, want iedereen vindt er iets van. Dit gaat vaak ten koste van de focus op logica, zaken als de structuur en lay-out van de website. Daarom trekken wij de logica los van het uiterlijk en verdelen we dit in een denk-fase en doen-fase.

Door eerst te focussen op ‘het denkwerk’ van de site, zijn we gericht bezig met de blauwdruk van de website, zonder dat onze smaak of die van de klant hier invloed op heeft. Daarom hebben we voor Happje eerst nagedacht over de structuur en layout van de website.

De website van Happje door drie digitaal in mockups

Klant

Happje

Expertise

Webontwikkeling

Diensten 5

“Drie ⴾ digitaal heeft een hele mooie, fijne website voor ons bedrijf Happje gebouwd. Er wordt meegedacht op een fijne, bruikbare manier.”

Daarnaast is het top om te weten waar de gebruiker op zoekt, zodat wij daar als bedrijf op in kunnen spelen. Drie digitaal is goed bereikbaar en we hebben vaak contact. Regelmatig hebben we ook fysieke afspraken wat voor ons erg prettig is. Kortom: fijn bedrijf!

Miriam en Remon van den Eijnden Happje
Happje SEO

Een ontwerp dat perfect past

De ontwerpfase van een site is een goed moment om de potentie van de merkpostionering verder tot uiting te laten komen. De duidelijke merkpositionering zorgt voor een leidraad, waardoor we snel stappen kunnen maken. Alles valt in zo’n ontwerp op zijn plek dankzij onze getalenteerde ontwerpers. Aan de ene kant wil Happje een vriendelijke en vrolijke uitstraling hebben. Aan de andere kant willen ze vooral laten zien dat ze verstand hebben van zaken en dat ze écht de veiligste en gezondste recepten hebben voor jouw kleintje. Dit hebben we vertaald naar een vrolijke en toegankelijke site, maar dan met een serieuze toon. Oordeel zelf!

Peter-specialist-profielfoto-2025

Samenwerken begint met menselijk contact

Sparren over hoe we jouw organisatie elke keer verder kunnen helpen?