
De energie en het enthousiasme dat van Kevin en Cindy af spat als je een opleiding volgt, kwam niet optimaal naar voren op de website en in communicatie. Hierdoor werden deelnemers positief verrast wanneer ze een opleiding volgden bij CapitalHEROES. Tijd om deze kracht juist in de spotlight te zetten. Tijdens een merkpositionering traject gingen we samen op zoek naar de juiste manier om het verhaal van CapitalHEROES te vertellen.
Terug naar de schoolbanken
Om iets te kunnen zeggen over de juiste communicatie voor CapitalHEROES, moesten we eerst zelf beter begrijpen wat CapitalHEROES nou zo uniek maakt. Tijd voor onderzoek! Onderzoek waarbij we kijken naar de belangrijkste concurrenten, wat klanten zeggen, en natuurlijk waar CapitalHEROES in uitblinkt.
Een communicatieconcept, stel je voor…
Uit onderzoek bleek dat CapitalHEROES een organisatie is die de opleidingen die ze geven lekker nuchter en leuk houden. Ze activeren mensen om de regie in hun leven nog steviger vast te pakken en dit doen ze op hun eigen(wijze) manier. Ze stellen je in staat om de held in jezelf te ontdekken én dit ook uit te stralen.
Tijdens een opleiding van CapitalHEROES leer je je authentieke zelf kennen. Iedere kennismaking begint met jezelf voorstellen. En stel je voor wat je dan allemaal kunt doen, wanneer jij de regie van je eigen leven weer stevig in handen hebt. Dit vormt de basis van het communicatieconcept voor CapitalHEROES.

Een nieuwe slogan zet je aan
Een aangescherpte merkpositionering vraagt om een nieuwe slogan. CapitalHEROES staat bekend om de niet-zakelijke insteek, het enthousiasme en de humor waarmee Kevin en Cindy de opleidingen geven. Hier zit je niet passief in de schoolbanken; je gaat actief aan de slag. Ze creëren een informele en leuke sfeer die mensen activeert om zelf aan de bak te gaan. Zij zijn het zetje dat mensen activeert. Zo zet CapitalHEROES je aan.
Een kloppend vernieuwd logo
Het logo kan niet achterblijven en is aangepakt en aangepast. Het beeldmerk en woordmerk zijn perfect uitgelijnd en de slogan is toegevoegd. Het zijn kleine veranderingen, maar ze zorgen ervoor dat het logo altijd overeind blijft, ook op kleine schaal.
Jouw verhaal met de juiste communicatie
Na het onderzoek en de uitkomst van het merkpositionering traject heeft CapitalHEROES een duidelijke merkpositionering die nooit over datum gaat. De communicatie sluit naadloos aan bij wie ze zijn en wat ze willen uitstralen. CapitalHEROES zet je aan!
“Drie ⴾ digitaal zorgt ervoor dat niet alleen wij weten waar we goed in zijn.”
En dat doen ze goed. Dit in combinatie met snelle communicatie en proactief meedenken. Drie redenen om voor drie ⴾ digitaal te kiezen. En ze zijn ook nog gewoon leuk.


Samenwerken begint met menselijk contact