
Wat betekent een Google Certified Partnership voor jou als opdrachtgever?
Door te kiezen voor een online marketingbureau met de Google Partner-badge, kies je voor bewezen kwaliteit bij het beheren van uw internet marketing campagnes. Wij zijn trots op deze toewijzing door Google, waarmee we aantonen dat ons bedrijf gezond is, onze klanten tevreden zijn en dat wij ons aan de werkwijze van Google houden. Bekijk ons profiel op de Google Partners website.
Wanneer komt een bedrijf in aanmerking voor een Google-Partner Badge?
Google is erg streng als het gaat om het uitgeven van de certificering, alleen bureaus die voldoen aan de vereisten komen in aanmerking voor de Partner-status. Als bureau moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Certificeringen – Laat zien dat medwerkers een gedegen kennis van AdWords hebben. Hiervoor moeten jaarlijks 2 examens worden afgelegd.
- Uitgavenvereiste – Bewijs actieve inzet van Google AdWords door aan het minimum vereiste bestedingsbedrag te voldoen in alle accounts die beheerd worden. Hiermee tonen we aan dat we voldoende actief zijn voor verschillende opdrachtgevers in verschillende branches.
- Praktische tips toepassen – Implementeer aanbevolen praktische tips in klantaccounts om aan te tonen dat de AdWords-prestaties worden gemaximaliseerd en een optimaal rendement wordt behaald.
Google ads uitbesteden aan een Google-Partner
Benieuwd wat wij kunnen betekenen voor jouw Google Ads campagnes? Wij helpen je graag om het maximale uit jouw advertenties te halen. Met onze expertise zorgen we voor slimme strategieën, optimale targeting en meetbare resultaten. Of je nu Google ads of Google shopping wilt uitbesteden, we helpen je graag op weg met het juiste advies